Tuesday, June 30, 2009

hari pertama

aku sebenarnya nak tulis kisah lama dalam blog ni, aku nak tulis kisah aku dan sejarah bersama gadis janda atau gro yang aku pernah kenal. Aku dedikasikan blog yang hampes ni untuk mereka sementara aku nak lelapkan mata. Aku sayang kan mereka semua yang kini entah dimana. Dari zaman irc hinggakan zaman myspace. Dari kelab malam ke kelab malam dan fantasi fantasi aneh aku yang pernah aku experimenkan kadang-kadang. Semua kerja keras yang aku buat memerlukan kesabaran yang tinggi dan modal yang besar

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

sang buaya

aku seorang yang kurang kasih sayang dan sebagai jalan terakhir aku aku curahlah kepada gadis gadis, aku tak memilih walaupun masih gadis atau sudah takder gadis, tapi selalunye ramai lagi yang lebih cekap pada aku, aku dapat yang orang dah dapat
Powered By Blogger

Pencari Mangsa Dan Mangsa

Followers

About Me

My photo
baik, murah hati, miang, boros, hutang pun banyak