Tuesday, June 30, 2009

makanan lazat Salina


Cerita aku telah berlaku pada tahun 1995 dulu sewaktu aku masih lagi diKL.Sekarang dah balik kePerak.Perempuan ini satu pejabat dengan aku dah lama bersuamikan seorang pegawai kastam.Tapi malang dia orang ni tak dapat anak.Nama perempuan ni Salina.Dia ni sangat baik dengan aku sampaikan kad Mayyban nya pun dia suruh aku pergi tekankan bila hari gaji.Jadi aku selalulah bercerita yang lucah-lucah dengan Lina ni.Kadang-kadang aku beri dia video tape.Apalagi Blue Film le.Tapi aku nak dia tengok dirumahnya dia tak kasi sebab anak angkatnya yang berusia 5 tahun ada dirumah .Kalau tidak gerenti aku seludu pantatnya.Aku dah bagitahu dia dah.Dia pun teringin juga. Jadi suatu hari gaji dia suruh aku ambilkan wang gajinya dibank,tapi aku kata lebih baik Lina ikut sekali.Habis tu dia kata ok.Apa lagi aku starlah kereta kompeni aku terus kebank.Lepas itu aku ajak dia makan di KFC jalan Klang Lama.Habis makan tu aku terus pelawa dia lepak-lepak dulu dirumah member aku yang masih bujang di Pj.Kebetulan member aku seorang saja tinggal dirumah.Member aku pun buat-buat kata nak keluar ke KL.Apa lagi senyum kambing lah aku.Bila member aku dah keluar aje aku pun apa lagi teruslah gomol Si Lina. Mula-mula dia malu-malu aja.Kadang-kadang ditepisnya aku.Tapi aku tahu memang dia gian punya.Sebab selalu dia cerita bila dia tengok video seorang dia selalu bayangkan kalau aku dapat ada bersamanya. Jadi aku pun ciumlah pipinya sambil dengan suara lembut aku"Lina janganlah mengelak lagi bukan senang dapat peluang macam ni."Ok lah" Kata lina tapi you janji jangan tumpahkan kedalam maksud nya dia tak mau aku pancut dalam pantatnya. Aku kata ok. Tapi aku tak berani jamin nati bila air dah nak terpancut,macam mana nak tahan.Kami pun terus masuk kebilik member akuyang cuma ada katil bujang. Aku terus buka baju dan ku gomol dia.Aku kucup bibirnya lama-lama.Tanganku merayap ketengkoknya,kebelakang nya hingga Lina mula kedengaran merengek.Tangan ku terus meramas teteknya besar juga tu. Mulutku menggigit-gigit tetek Lina dari luar baju. "Nanti I buka baju dulu Nanti renyok" kata Lina.Aku terhenti.Salina terus melucutkan pakaiannya lalu di letakkanya di tepi almari pelastik member aku.Apalagi apabila aku terpandang saja pantat Salina yang tembam itu dan teteknya yang masih bercoli mencanak lah batang aku nak mimta keluar.Aku dengan tak sabar terus membuka baju,seluar dan seluar dalam aku."Buka teruslah underware you nanti tak buang masa" aku meminta pada Salina.Salina pun seperti akur saja teru melurutkan seluar coklat dan coli hitam nya.Demi tersembul saja dua mahkota Salina itu aku dengan tak sabar terus menggulingkan Salina diatas tilam.Aku jilat dari dahi, mata, hidung, mulut terus ketengkoknya kebahu dan keteteknya.Aku nyonyot teteknya,kuhisap dan kadang-kadang kerana terlampau geram aku gigit puting tetek Lina.Salian sudah mengelepar seperti ikan mabuk.Tangan sudah mula mencari batang aku.Batang aku ni tak lak besar sangat,Biasa sajalah saiznya.Digenggamnya batang aku kemas-kemas.Aku mula turun menjilat perut,turun kepusat hingga Lina kelihatan bertambah lemah.Apabila bibirku tiba kepantat Salina yang berbulu lebat tu aku dengar Salina merengek "Bagilah I hisap batang you darling".Apalagi aku pun pusing menghalakan batangku betul-betul kemulut Salina.Muka akupun dah tentulah sekarang dah berada diatas pantat tembam Salina yang berbulu lebat tu.Memanglah aku tak pernah rasa tembam macam.Bini aku punya pantat leper saja,bulu pun nipis.Aku seludu pantat Salina dan menjilat biji kelentit Salina sambil Salina melulum batang aku.Aku pasal kena kulum dah tak heran. Berapa lama pun aku tahan.Tak geli punya sebab bini aku tiap-tiap pagi mesti kulum batang aku.Ini adalah aktiviti harian kami.Apabila telah puas menjilat puki Salina dan aku rasa air puki dah banyak melimpahi bulu,aku memusingkan badan lalu mengacukan kepala butoh aku betul-betul kepintu puki Salina.OH!sedapnya !Salina menanti dengan ghairah.Aku pun masukkan batang kedalam lubang pantat Lina.Lina mengerang kesedapan lalu terus memeluk kakinya kepinggang aku.Aku pun hayunlah laju-laju.Oleh kerana air pantat Salina terlampau banyak,air mazi aku dah meleleh maka lajulah batang aku menujah pantat Salina.Oh sungguh hebat pantat Salina.Bukab calang-calang permainan Salina.Dihenyaknya pantatnya rapat ke batang aku .Betul-betul aku tak tahan dibuatnya.Bila aku rasa dah geli sangat aku cabut dulu batang aku,aku jilat semula pantat Salina.Aku memang suka menjilat bila pantat dah banyak air meleleh.Bini aku pun aku buat begitu.Bila Lina terasa aku menjilat lagi pantat dan biji kelentitnya Salina menggelupur macam ayam kena sembelih.Kata Lina"kalau I tahu you main macam ini lama dah kasi pantat pada you.Suami I jilat tengah kering saja,kalau dah basah dia tak.Habis kata aku lain dekat pejabat kita masuk bilik air,tiap-tiap hari I bolih jilat you punya.Ok.jawab Lina ringkas.Oleh kerana aku rasa masa pun dah pukul 230 petang nak masuk kerja semula,aku pun pam pantat Salina laju-laju,akhirnya aku rasa batang aku dah nak terpancut.Aku tarik batang aku keluar lalu terpancutlah air lazat aku diatas bulu lebat Salina

2 comments:

  1. buat wanita,perempuan or betina yg tgh gatal buritnya dan bengkak teteknya...xtau mana nak salur nafsu...leh call abg punai....0173530047....abg punai sedia melayan mesra...abg punai mmg cinta sama burit dan tetek....punai abg punai mmg ummmppphhhh...lidah yg berbisa....

    ReplyDelete
  2. klau ade awek2 janda2 gersang di Melaka call la i. i ni pandai jilat 0172418016

    ReplyDelete

Search This Blog

Loading...

sang buaya

aku seorang yang kurang kasih sayang dan sebagai jalan terakhir aku aku curahlah kepada gadis gadis, aku tak memilih walaupun masih gadis atau sudah takder gadis, tapi selalunye ramai lagi yang lebih cekap pada aku, aku dapat yang orang dah dapat

Pencari Mangsa Dan Mangsa

Followers

About Me

My Photo
baik, murah hati, miang, boros, hutang pun banyak