Tuesday, June 30, 2009

Janda anak sorang

Janda ni sebenarnya membe aku yang pas, tapi cerita lama laa membe aku kc no tel aku pun masa tu text laa dan cuba mengterjemahkan skil aku. Dalam masa 2 hari kemudian dia ajak jumpa so aku pun seperti seekor singa yang lapar terus la jumpa. Aku ingat kitarang tak banyak cakap, cuma aku ajak dia ke rumah aku sebab aku kata ada barang tertinggal ... so boleh lepak sambil tgk tv ker. Bila sampai jer rumah memang la confirm la buleh dapat takan tak reti reti lagi. Aku buat buat la masuk bilik

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

sang buaya

aku seorang yang kurang kasih sayang dan sebagai jalan terakhir aku aku curahlah kepada gadis gadis, aku tak memilih walaupun masih gadis atau sudah takder gadis, tapi selalunye ramai lagi yang lebih cekap pada aku, aku dapat yang orang dah dapat
Powered By Blogger

Pencari Mangsa Dan Mangsa

Followers

About Me

My photo
baik, murah hati, miang, boros, hutang pun banyak